mimmisdjurblogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Mimmi Beckvid - 15 juni 2011 11:09

hej

jag sitter & lyssnar på musik just nu!!

Jag älskar musik!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu lyssnar jag på JAG KOMMER  med Veronica Maggio.

Jag har typ ingen favolåt isåfall skulle jag säga tusen låtar.

Ha det gött

//mimmi

Av Mimmi Beckvid - 15 juni 2011 10:56

Tja!!!

Imorrn ska vi åka till Frankrike,jag och min familj asså

Ska bli kul!!!!!    

Vi ska typ kanske bada lite,men det finns ingen sjö som är nära, så man kan bada i pooler men inga är typ,öppna så mina föreldrar har sagt att ``vi ska vandra i bergen``


hejdå!

//mimmi

Av Mimmi Beckvid - 8 juni 2011 15:56

tja idag hade jag slöjd och jag gjorde et pennskrin som jag ska ge min lärare på skolavslutningen.

På skolavslutnigen så sjunger alla 1,2,3,4,5,en låt var,och alla treor ska sjunga

WE WELL ROCK YOU fast på svenska,typ så här om sommar.

efter skolavslutningen ska vi ha klassfest,Ska bli najs.


Men nu kan jag inte skriva mer, måste gå och köpa en grej.  

Av Mimmi Beckvid - 1 juni 2011 18:35

Här kommer några riktigt söta kaniner

Ha det najs

//mimmi

Av Mimmi Beckvid - 1 juni 2011 18:24

Tja

Min syrra har åkt till göteborg nu med basket laget.

Dom åkte tåg dit och ska gå på Liseberg   fett najs tycker jag för jag har aldrig varit där. Min största storasysster som går i sexan är skolpolis och har därför åkt till grönalund med alla skolpoliser. Men i den skolan som jag går i nu ska dom typ ta bort skolpoliserna   för dom tycker inte att dom har minskat trafik olyckorna.Ganska dåligt tycker jag för det är ju roligt att vara skolpolis och så hjälper dom ju ganska mycket,om dom gör rätt.

Ha det bra!!!!!!!!


Mvh mimmi

Presentation


Hej!
Hoppas att ni gillar bloggen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards